Sivut

tiistai 12. marraskuuta 2013

Hei ja anteeksi

Edellisen Keniapostauksen kommentteja lukeneet ovat ehkä jo kyllästyneet odottamiseen, koska lupasin postauksia jo viikkoja sitten. Mulla ei kuitenkaan vaihteeksi ole ollut niin pitkää hetkeä, että olisin saanut yhtään postausta kasaan. Nyt en uskalla edes lupailla, että milloin saan vihdoin edes yhden postauksen väsätty, mutta lupaan, että sekä yleinen postaus matakasta, Marapostaus että talopostaus ovat tuloillaan.. 
Vähän esimakua Crater Laken kirahveista :3
Vähän mulla on vielä kuvat hukassa, kun jätettiin Keniaan kone, jolle tyhjennettiin kameraa koko matkan (Marassa tyhjensin väh. 2 kertaa päivässä.. :D) ja siirettiin kaikki kuvat tikuille. Mutta postauksia on tulossa runsaiden kuvien kanssa!

4 kommenttia:

  1. ihania kirahveja! ja vilpittömästi mukava kuulla pitkästä aikaan jotain sieltä ruudun takaa :)

    VastaaPoista
  2. tästäkin jo viikko, jännä että jopa työssäkäyvillä ihmisillä on aikaa blogata ja sulla ei...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Olen jo sanonut, etten panosta blogiin, koska ei oikeesti kiinnosta yhtään.
      2. Olen lukiossa, käyn 2 tallilla, kuorossa ja töissä. Mulla menee vähän aikaa noihin asioihin.
      3. Mulla on edelleen kuvat missä sattuu, edellisistä asioista johtuen.
      4. Meillä oli vieras perjantaista tähän päivään, joten en todellakaan datannut sinä aikana.

      Poista
  3. edellinen ano tarkotti varmaan sitä, että jos lupaa tehdä jotain kun pääsee kotiin, niin sen olettaa varmaan tapahtuvan esim viikon sisällä, ei monen kuukauden päästä...

    VastaaPoista