Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Lontoo

Nyt mulla on ollu kerrankin syy misk en ole postaillut, viime viikko nimittäin vierähti Lontoossa. Se oli oikeestaan mun ainut lomaviikko tänä kesänä, maanantaina mulla oli kyllä vielä töitä mutta jatkuu vasta huomenna tiistaina.

Mutta Lontooseen siis lähdettiin kahden kaverini sekä äitini ja isäpuoleni kanssa ja oltiin siellä 5 yötä. Matka oli mahtava ja koostui lähinnä pelkästä shoppailusta, mikä kyllä näkyy lompakossa... Vähän hirvittää kun käteistä mulla piti olla niin, että korttia en tarvitsisi kuin hätätapauksissa, mutta saatoin mä sitä välillä käyttää jos kassan loppusumma sattui olemaan isompi kuin mun sillä hetkellä olevat käteisvarat, ja tosiaan mulla ei oo ollu mitään hajua mitä ne mun ostokset on euroissa olleet.. :D

Mutta tarkempaa postausta teen varmaan keskiviikkona, tänään puran tavaroita ja nukun ja huominen menee töissä ja tallilla. Jotenkin tuntuu oudolta kun viimeksi viime vuoden keväällä oon ollu näin pitkään käymättä tallilla, meinasin tänään jo mennä käymään, mutta totesin että luultavasti nukahtaisin ponin selkään, joten huomenna sitten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti